AnnemijninSierraLeone.reismee.nl

Voorbereidingen

Precies een jaar geleden begonnen Lydia, Jorine en ik met solliciteren naar de minor International Class. Het leek onwerkelijk, maar alles ging goed: we werden toegelaten tot de minor en aangenomen bij Woord & Daad! Donderdag hebben we afscheid genomen van onze internationale medestudenten, waar we twee maanden lessen mee gevolgd hebben. En nu zijn wij aan de beurt om een nieuwe cultuur te ontdekken: vandaag om 16:45 gaan we richting Sierra - Leone!
Oja, voor wie het nog niet weet; in Sierra - Leone ga ik m'n afstudeeronderzoek schrijven. Lydia doet het over getraumatiseerde kinderen n.a.v. de burgeroorlog die tien jaar geleden is gestopt; Jorine doet het over ouderbetrokkenheid bij de scholen, en ik doe het over het Engels als instructietaal op de scholen. Want de meeste kinderen worden opgevoed met Krio, of met stamtalen. Als ze dan op school komen, moeten ze ineens Engels spreken en begrijpen, en dat kan problemen opleveren. Dus ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen:)

Straks gaan we naar Schiphol, inchecken, afscheid nemen van m'n family en van Jelle (brrr) en dan gaat het beginnen! Om bij Lydia aan te sluiten; ik ben zelf erg benieuwd naar mijn volgende verhaal

Laughing

Reacties

Reacties

Marianne

Heeee!

Leuk je web-log! Ben heel benieuwd naar al jullie belevenissen!! Ik zou zo graag even langskomen :)
Heel veel plezier, goeie reis en geniet van Afrika :)

Liefs!

Annemarie

Lieve Annemijn, dear classmate, lovely Africatraveler...

Really nice to see your weblog!!! Die verhalen gaan we bijhouden!!!! Afscheid nemen is moeilijk!!!!! Maar geniet van de tijd in Afrika. Afrika is mooi! Het lijkt onvoorstelbaar dat het alweer een jaar geleden is dat we gingen solliciteren. En nu... Nu is het nog even en het is voorbij. Ik zal je een ding zeggen: geniet, geniet en geniet!

God bless you! Be careful!

Liefs,
Annemarie

Elly

Annemijn!!

Via deze weg wil ik je een hele fijne tijd wensen in Sierra - Leone! Natuurlijk ga ik je volgen via deze wegblog ;)

Veel succes met je opdracht/onderzoek!
Gods zegen!

Liefs Elly

Gusanne

Jaaa... Het gaat nu echt gebeuren! Heel veel plezier daar! :)

Corina

Een goede tijd daar toegewenst Annemijn!
Hoelang ben je daar? Ook twee maanden?

Sterkte met het missen van je vriend/familie enz.
Lijkt me best moeilijk!

Maar ook een hele ervaring zoiets!

Liefs Corina A.

Wilma

Hey Annemijn!

Leuk zeg zo'n weblog! Kan ik een beetje bijhouden wat je allemaal aan het doen bent;) (anders heb je op de BSC in Maart zó héél veel te vertellen...)

Meid: heel veel succes! Maak er een fantastische tijd van!

Liefs,
Wilma

dianne.!

haa lieve nicht!

wat suuperleuuk die weblog.! zo kan ik ook nog een beetje van je reis genieten;) echt heel veel plezier het duurt niet lang meer en je zit in het vliegtuig meis! nu gaat het gebeuren.. heel veel plezierr!..

lieffsss diannee..+ fam.

Marjolijn

Annemijn,
Geniet van deze ervaring en reis!

liefs

Jelle

Hey,

Vanmiddag heb ik je uitgezwaait op schiphol. was goed en ze is goed en wel vertrokken zonder grote bijzonderheden.
(medeling voor snelle lezers)

Jelle

opa Jelle

Dank voor je mededeling.
Hoe vind jij het Jelle?

family home

Lieve Ann,
Wat fijn dat jullie er zijn en een goede reis hebben gehad!
Heel veel sterkte, ook met het wennen aan je nieuwe woonplek!
Veel liefs,
Ma&Pa, Niels,Joel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!